zon beli-belah

Halaman

Isnin, 14 Oktober 2013

Kemusykilan aku

Aku bangun pagi ni, aku rs seram sejuk, selsema, sakit tekak n batuk.. Pas2 aku mula musykil dgn diri aku.. aku ni demam ker?..Pas da cek, mmg btol la aku demam.. Semalam aku dah rancang nak buat mcm2 ari ni.. aku nk p jogging pas subuh, aku nk buat assignment bg siap, aku nk kemas rumah (ye la, esk kan nk ry kan).. mcm2 da aku rancang.. tp jogging 2 aku terpaksa skip.. aku riso aku pitam ka, pengsan ka nnt ada plak bangla mana2 buat cpr kt aku..kan susah.. hehe.. apa aku merepek ni.. ni symptoms demam ke ni..

Dalam aku dok kemas rumah td, aku terjumpa plak fon lama aku.. ada lg aehh.. aku ingat aku da kuburkan da kt mna2.. masih wujud lg fon zaman aku sekolah dulu.. aku try on, ada beberapa pic lukisan yg aku buat masa aku skolah dulu.. dulu aku ni mmg syok sendiri skit.. aku ska melukis, pas2 prasan bagus.. hehe.. pada hal lukisan xseberapa pun.. biasa ja, standard budak skolah menengah.. tp pic 2 semua da rosak n aku da buang sbb kena banjir tahun 2005.. jd aku ingat mmg xkan jumpa da pic2 tue.. terlupa lak aku penah tangkap gmbr lukisan 2.. tp cuma 3 keping ja yg ada.. sbnrnya dulu aku buat 2 portfolio utk lukisan ja.. tp dlm fon 2 cuma ada 3 pic lukisan.. mksudnya pic yg aku suka sgt 2 mmg da xda.. T__T huhu.. sedih.. sbnrnya aku tgh buat keja, bleh plak dok menaip kt sini.. ok bye.


4 ulasan:

Aefa Aerisya berkata...

best nye ada bakat melukis.. aefa dr skolah lagi mmg xde bakat melukis ni. kalau lukis muka org, silap2 nmpak cam alien hehe

Fadz hashim berkata...

ha, fadz mula2 lukis dulu pun cam 2 gak.. lukis ayam nampak cam lembu.. hehe

Super Girl berkata...

wahh . ni bukan lukisan biasa . ni dah tahap hebat daa :D deeya suka arnab tuu . lawa . kalau deeya lukis , takde nyee jadi cmtuu :P

ain diyana berkata...

wow..gifted...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...