zon beli-belah

Halaman

Rabu, 20 Oktober 2010

Aku manusia biasa...

Hari ni tayar pancit lagi..esk kena bli tayar baru, sbb tayar 2 da x ley guna da.. huhu.. x thu la kenapa yg kerap sgt pancit.. mgkin sbb tayar 2 tayar tampong.. x tahan..
Ari ni ari yg agak meletihkan.. tambah lak kena kritik dgn seseorg yg aku br knl.. aku ni mudah tersinggung ka?.. biar la.. mgkin dia layak untuk kritik aku.. aku x ley ubah pandangan org.. aku hrp ley ubah diri sendiri.. selama ni pn, aku bkn mgimpikan utk mnjd seorg yg teruk.. tp aku bkn lah seorg yg sempurna.. mgkin ni kelemahan aku.. terima kasih wahai sahabat sbb sedarkan aku...
"Ya Allah, tiada yang mudah selain yang Engkau mudahkan, dan Engkau jadikan kesusahan itu mudah jika Engkau menghendakinya."

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...